the day has come?

yeaaaahhhhhhh🙂

not so sure la…..just wait and see…..😉

pekebende aku mengarut nih? ntah la….mood blues ckit gaknye hari nih…hikhikhik…😉
xpnah2 nye pepagi aku berlari pi kejar bas…arini la prtama kali nye….
rase nye aku x de la bangun lambat….kul 5.45….lambat ke? kire awal la kn….
tapi ntah tang mane yg slack nye tu….bleh plak arini bas dtg lbih awal dr aku…..
patut la dr atas bukit tu aku da nmpk kak fty berlari2 an….. ingat kn pe hal….
rupenye bas kilang dh menunggu aku…..

chehhhhhh…..aku pon brlari2 anak la…. (tapi msih cntrol ayu) sbb kat bus
stop tu rmai org….sib baik abg dreber tu x kesah…leh senyum lagi kat aku….

bile nengok jam…baru kul 6.40…huuuhhhhh…abg dreber ni yg dtg awal sgt….
bukan aku yg lmbat…..cissssss……wlau cemana pn, aku tlh dibengangkn hari ni….
gamaknye dekat 5 mnit satu bas tu tunggu aku…..sib baik dia tunggu….klau x,
trpakse la aku balek smule ke umah amik kete….hehhehhee……😉

dah la….ni jek cite utk hari ni…..cite yg lain? lain kali la aku cite sbb cite tu
nnti dh msuk tajuk lain yg xbleh di continue dr cite hari ni yg mmg lain sgt tajuknye…
hahahhahhahhaaaa……….🙂

smile….. 8)

2 Responses to “the day has come?”


  1. 1 dragon January 25, 2007 at 7:23 pm

    kalo keter ko tinggalkan ko camne?

    gegege

    wahh..tak sabo nak dengor citer lain plaks nih..

    cpoek skek cite… huhuhuhu

  2. 2 yann January 26, 2007 at 8:49 am

    cite lain?

    ko mcm mengharapkan sesuatu jek nih….🙂
    hehehhehhee…..


Leave a Reply

