ape hal la…

hm…sbnonye aku xde la berniat nk jadikan blog aku ni medan mengutuk org…
tapi bile dh mcm ni smpai perangai dia..aku dh xbleh handel lagi..mmg nk kutuk jek nih…
aku xtau la pe masalah dia ni..tapi biar aku name kn dia dgn name yg member2 aku kat
opis ni slalu sinonim kn “si kiah hitam” …..🙂

for sure la kalau korang (memember opis) bace entry aku kali ni, korang musti knal kn
sape minah nih…..ntah la….aku rase bibir aku ni mcm da xbleh nk senyum walau 0.00001mm
bile nmpk si kiah ni..

pagi ni aku dtg keje…rase nk terbalek kn je meja ngan pc dia tu sume skali….geram bebeno ni
rasenye… huuuhhhh…..sib baik aku ni golongan yg xbape pndai sgt nk memaki…..
kalu x, abis sgala carutan sume aku bagi kat kiah ni….

mulut dia mmg problem la…..suke memburuk2 kn org lain…wllaupun aku blom kene lagi,
(xtau sbnonye aku pnah kene ke x….) tapi hati aku ni sakit sgt bile dgr cite memember aku…
ntah la……..huuuhhh…..geram btol…..

malas aku nk cite byk2…..korang sume pn tau perangai dia cemana……..

*****semoga satu hari nnti si kiah ni di beri kesedaran yg akn
membuat kn dia menyesal……………..

0 Responses to “ape hal la…”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

