tiada lagi – SEARCH

ehhehhehheee…..πŸ™‚

aku admit la yg aku minat kat lagu ni lepas dgr fiq nyanyi kat mentor tu….
sungguh menusuk smpai berbekas kat hati aku nih…..
cheshhhhhhπŸ˜›

ni pn aku teringat nk tulis kat blog ni sbb pagi td time nk dtg keje nih,
bleh plak terdengar lagu ni kat johor FM…. JOHOR FM???? hahhahhaa…….xpnah sepnjg
aku drive, aku dgr stesen radio tuh…ni psl naik company transport la ni…..
abg driver tu line2 umur 30an ke 40an…tu yg layan johor fm tu…..
aku???? layan jek la……πŸ™‚

ok…psl lagu ‘TIADA LAGI’ ni….hm……kalu nengok mase fiq nyanyi kat mentor tu mmg best la….
dgn perfomance dia, background dia, dressing dia……fuhhhhhh……best la…..πŸ˜‰

ok…layan jek la……πŸ™‚

Tiada Lagi – Amy
Amy Search

Sia-sia sudah
Kita jalin cinta
Bila hati selalu berbeda

Sampai kapan lagi
Ku harus menahan
Rasa kecewa di dalam dada

Seandainya kita masih bersatu
Tak mungkinkan menyatu
Walau masih ada sisa cinta
Biarkan saja berakhir sampai
Di sini

*chorus
Tiada lagi yang ku harapkan
Tiada lagi yang ku impikan
Biar aku sendiri tanpa diri mu
Tiada lagi kata cintaku
Takkan lagi ku bersama mu
Biar ku simpan semua
Kenangan ku bersamamu

Sampai kapan lagi
Ku harus menahan
Rasa kecewa di dalam dada

Seandainya kita masih bersatu
Tak mungkinkan menyatu
Walau masih ada sisa cinta
Biarkan saja berakhir sampai
Di sini

repeat *chorus
repeat *chorus lagi
repeat *chorus lagi sekali sampai abis

4 Responses to “tiada lagi – SEARCH”


  1. 1 dragon January 11, 2007 at 12:18 am

    pesal tak leh donlod?

  2. 2 yann January 11, 2007 at 8:21 am

    ntah la….
    xtau….

    pc problem kot….
    aku pn xley d/load sbnonyer…πŸ˜‰

    k la….aku delete la link tu….πŸ™‚

  3. 3 dragon January 15, 2007 at 9:33 pm

    poyo laa kor!
    :p

  4. 4 yann January 17, 2007 at 11:24 am

    hahahahaaaa……

    **wink**


Leave a Reply

