always remember

posting ini aku tujukan buat semua kawan2 ku.

aku sayang korang tau…..waaaaaaa……

**bertemu dan berpisah adat manusia biasa…
hilang di mata tapi di hati tidak lupa….
berdoalah kita agar aman dan sentosa……
semoga hendaknya kita jumpa lain masa……

memang berat mengharungi perpisahan….tapi kehidupan harus diteruskan… semoga kau temui ape yg kau hajati dan aku mendoakan yang terbaik untuk kau……

ok…..dah….end of the sedey2 session….🙂 8/11 lepas adelah last day nurul atau lbey best kalu aku panggil pza bersame2 dgn kitorang kat PCM nih….hm…..pade aku, last day pza tu mmg di manfaatkan sebaik2 nye…mane x nye…..the whole day kitorang habiskan dengan berchatting banyak2……amik gambo banyak2……makan banyak2…….😉

berchatting tu mmg xde keje lain….keje menyakat pza jek…..ade ke bebudak nih pegi tunangkan pza dengan matyen…ntahpape ntah…..marah plak kang cik abg apis tuh…..nengok nih….sarung cincin secara paksarela….🙂

imag1293.JPG   

amik gambo usah kate la……merata2 pegi musti bw kamera….xkira tempat la…..asal rase nk amik gambo..amik aje la…nengok nih…kat surau…kat kantin….tgh berjalan nk ke opis pn sempat lagi berposing….agak2 sape yg over ekkkkk…..

imag1297.JPG   dsc00538.JPG

 dsc00531.JPG     dsc00543.JPG

makan2 smpai ke malam…….makaannnnnn je…..tapi farewell pza mlm tu agak sadis ckit…sbb rmai yg ternangis…..ni sume gara2 alin yg mencetuskan lagu yg membuatkn org sume sebak…..hm….walaupun baru setahun lebih kitorang bersama….tapi kitorang mmg dh cukup rapat….

dsc00562.JPG    img_1178.JPG

harapan aku dapat la kitorang berkumpul smula….kalu x slalu pn sebulan sekali ke…bukan jauh sgt pn BP ngan JB nih….kan??😉 skali skala buat reunion…

hm…kalu nk ikut kn, aku lagi la sdey…mane x nye…..dr memule dulu same2 pegi interbiu…same2 diterima keje kat PCM nih…..pastu pnah dok umah sewa same2…..hm….sedey sbnonye ilang kwn nih….tp nk buat cmne….setiap pertemuan pasti akn di akhiri dgn perpisahan….

ok la kawan2…jaga diri korang bayek2 ye……..daaaaaaaaaaa~~~~~

1 Response to “always remember”


  1. 1 nurul_pza December 3, 2006 at 5:57 pm

    haluuuwieee…asalamualaikum kawan…:P
    ko sihat tak???…aku??..hehehe…okey aje la kot…

    emm…sedey kan meninggalkan n ditinggalkan neh..
    tp, ape nak buat..agaknye mmg macam ni lah putaran hidup..xsemua yg best tu akan sentiase best kan…kadang2 kene jugak merase pkare2 yg xbestnye…

    alohaaa…bacalah blog aku eaaa…sobb..sobb…sobb..


Leave a Reply

