salam lebaran

hahhhaaaa…..
3 posting aku hari ni……korang bace la yek sume nyer…..macam mencatat rekod peribadi aku jek nih…..hahhaa….dalam pada kemalas-malasan nih pn…..bleh gak aku menaip lagik ekkk….😛

xtau la…bile aku start nk taip utk posting yg satu nih…..smangat raya aku mcm membara gituh….hahhhaaa….maybe sebab aku layan kan perasaan nk raya ni kot…..🙂

hapa-hapa la……yg penting nye arini last day aku bekerja sblom bercuti panjang….aku akn muncul kembali pada 30hb nnti….maybe bersama gambar2 waktu beraya….🙂 uikss….rase x sabar plak…..walaupun pade aku raye tahun ni sederhana…tapi rase mcm meriah la plak….hahhaaa….. “sederhana tapi meriah”……mcm pernah ku dengar ayat ini….tapi di mana ya??!!??…….😛

ok la….pada sesapa yg mengunjungi blog aku nih…aku wish slamat menyambut aidilfitry kali nih….bagi mereka yg nk dtg umah aku….amat la di alu2 kan…..kalu bleh call la dolu bagi memastikan korang xdtg mase aku xde kat umah…..aku gak nk mohon maaf atas semua kesilapan yg aku dah lakukan…..harap xde la yg simpan perasaan….kalau ade yg nk meluahkan perasaan kat aku….pun bolehhhh…silakan…..😛 ooopppsss….

ok lah semua….sekali lagi…selamat hari raya…..berhati2 di jalan raya……kirim salam ahli keluarga….hulur2 la duit raya…….yeekkkkkk…..😛

ucapan

2 Responses to “salam lebaran”


  1. 1 n-a.na.d November 10, 2006 at 1:13 pm

    ape kate yan update blog..??
    haaa, bernas tak idea nih. hehe!

  2. 2 yann November 10, 2006 at 2:33 pm

    oiiii..oiii….
    org baru nk update tau…..🙂
    anyway…tq 4 the pswrd😉


Leave a Reply

