Ramadhan

alhamdulillah…..

syukur kepada Allah kerana telah memanjangkan umur aku…sempat juga aku menyambut kedatangan ramadhan..bulan yang penuh dgn keberkatan nih…..

aku suke bulan ramadhan….ye…seriuss….mungkin mase kanak2 ribena dolu, kalu org tanye aku, for sure la aku ckp raya best……dpt kad raye byk2….dpt baju baru mak belikan..ade baju kurung ngan baju gaun….ade mknan best2 lepas sbulan xbape mkn sgt…..dan yg paling best skali bile dapat kumpul duit raya….xkire umah sape pun..aku beri salam dan masuk utk beraya…….😉

tapi tu dulu laa….skarang dh byk beza nye….hm…bukan bermakna aku lebih suke pose disebab kn xdpt baju baru atau duit raya…..tapi aku dpt rase kn kenikmatan yg jarang aku dpt rase pada hari2 yg slalunye…..hm…susah aku nk explain kat cni……

sorry la kalu posting aku kali ni nmpk seriuss sgt….hm…maybe sbb akuxdptnksmbutpuasablnnieee… hahahaaaa……rasenye blnlpspnxdptsmbutgak😛 nk buat cemana…mmg dh cenggitu kn…🙂

so…..pada semua umat islam xkira la rakan2, kawan2, sahabat2, member2, kenalan2, teman2, boypriends2 opssss….😉 para pengunjung blog aku la kire nyee…. (tu pn kalu ade pengunjung….. )kuikuikuiii😛 hm…aku ucapkan SELAMAT BERPUASA….SEMOGA RAMADHAN KALI INI MEMBERI “SESUATU” WALAUPUN SEDIKIT KEPADA KITE SEMUA…..🙂

kongsi pengisian Ramadhan……. ::: http://promote5.blogspirit.com/khas_ramadhan_syawal/

book1.jpg 

4 Responses to “Ramadhan”


  1. 1 na-nad September 26, 2006 at 8:29 am

    selamat berpuasa bila dah boleh puasa nanti.. ahaha🙂

  2. 2 na-nad September 26, 2006 at 8:44 am

    Saya dengan rendah hatinya ingin meminta maaf atas segala salah dan silap saya selama ini🙂
    Semoga ibadah kita di bulan yang mulia ini akan lebih mendapat keberkatan dari Allah SWT. AMIN..

  3. 3 yann September 26, 2006 at 9:19 am

    erk….mcm pnah nmpak ayat dr comment kak nanad tu kat blog org lain…kuikuikuikkuuiii….

    anyway…FROM THE BOTTOM OF MY HEART…wishing you all happy fasting….hahha…😛

  4. 4 na-nad September 26, 2006 at 11:03 am

    ahahaha, copy paste senang!😛


Leave a Reply

