keje ari sabtu ????

hm….patut nye skarang ni aku kat jusco sane…tgh dok depan kaunter polo…lipat 2 baju smbil borak2 ngan kanak2 riang yg lain kat ctu…..tapi…sejak dh berpindah tempat nih……kureng ckit la nk gelak2 gaban mcm sblom nih…..korum dh xckup daaa……๐Ÿ™‚

uiksss…apehal plak skang nih aku kat PCM ?? jgn xtau…pcm ni name jek kilang….tapi bab rules sume cam dh standard skolah….kat pcm nih ade pengawas…guru besar…..tapi kitorang ni xserik2 nk buat masalah disiplin…..ala…stakat tuko baju kat toilet ngan mkn kat kantin time rehat 10 minit tuuu…….ape la sgt….bukan bleh menjejaskn production kilang ni pooonn……๐Ÿ˜›

hehhee…ape aku mengarut ni?? sbnonye xde idea nk taip…. just borak2 kosong jek…..mane x nye…kengakawan aku nih sume mengalami cite2 seram mlm td….. kesian diorang…maybe ni sume dugaan…ye la…..kn kite sume skang heading towards our fasting month…..sblom setan2 sume kene ikat….diorang uji la tahap keimanan kite sume……hm…… aku sndiri pn nk tanam kn sifat tabah….walaupun aku sbnonye seram gak….tapi xleh nk layan laa…..bertambah2 lagi balek keje dh lewat mlm….bdn pn penat….hishhhh……xnk pikir la….. for my friends out there…….be +ve k…..ย ๐Ÿ™‚

hm…skang nih…aku nk sembang lagi….hm…kalu korang nk tau,tempat aku buat kenduri arwah mlm nih…pn sempena ramadhan yg nk dtg lbih kurang seminggu jek lagi nih….setiap rumah akn menyediakan ape je jenis juadah utk di mkn bersama lepas bacaan yasin ngan tahlil tu…rumah aku?? mak aku kate nk buat nasi lemak udang dgn ayam….nyamnyam….๐Ÿ˜› xsabar nk balek…tapi balek lambat la….xdpt nk merasa hidangan dr rumah2 lain…๐Ÿ˜ฆ xpe la…..kire ok la…kn…..

lagi….hmmmm…..ouhh….arini my beloved akim will be back from his kampung…maybe akn smpai mlm kang…ok la…kiranyeย  aku balek dr Jusco kang dia dh ade laa…..hehhe๐Ÿ™‚ grrrrrr……xsbarnyerrrr……๐Ÿ˜‰

untitled-1.jpg

3 Responses to “keje ari sabtu ????”


  1. 1 numamya September 16, 2006 at 1:55 pm

    ape yg xsabarnye yan mase akim balaik tuuu???..uwakakaaa…betol la..harini bnyak pulak citer2 misteri yg aku dngar..xpayh jauh2..kat umah aku sndri pun ade skali daa…nak tau citer???..huhuu…sila ke blog aku…:p

  2. 2 yann September 16, 2006 at 2:17 pm

    opppsss….๐Ÿ™‚

    x sabar nk balek sbb nk jupe akim laa…๐Ÿ˜›

  3. 3 na-nad September 16, 2006 at 2:32 pm

    ur beloved akim? MY beloved akim too..
    wahahahahahahh

    neway, betul.. this place memang macam sekolah!! i’m bored to death๐Ÿ˜ฆ


Leave a Reply

